Гурткова робота

 

Зимовий сад

Зимовий сад – це оазис «Кияночки», в якому діти спілкуються з живою природою, спостерігають, доглядають за тваринами та рослинами.

В Зимовому саду проходять заняття та уроки природничого, образотворчого та мовленнєвого напрямку. Вихователі та вчителі організовують з дітьми пошуково-дослідницьку діяльність.

tree10 1
tree10 2
tree10 3
tree10 4
tree10 5
tree2 1
tree2 2
tree4
tree5
tree6
tree7
tree9
tree9 1
tree9 2
tree9 3
zimniy sad
zimniy sad1
zimniy sad10
zimniy sad11
zimniy sad14
zimniy sad15
zimniy sad16
zimniy sad17
zimniy sad18
zimniy sad19
zimniy sad2
zimniy sad21
zimniy sad22
zimniy sad23
zimniy sad24
zimniy sad25
zimniy sad26
zimniy sad26 1
zimniy sad26 2
zimniy sad27
zimniy sad28
zimniy sad29
zimniy sad29 1
zimniy sad29 2
zimniy sad3
zimniy sad31
zimniy sad32
zimniy sad33
zimniy sad34
zimniy sad35
zimniy sad36
zimniy sad37
zimniy sad38
zimniy sad38 1
zimniy sad39
zimniy sad4
zimniy sad40
zimniy sad41
zimniy sad42
zimniy sad43
zimniy sad44
zimniy sad44 1
zimniy sad45
zimniy sad45 1
zimniy sad46
zimniy sad46 1
zimniy sad47
zimniy sad48
zimniy sad49
zimniy sad5
zimniy sad6
zimniy sad7

Музеї «КИЯНОЧКА»

  • Етнографічний музей українського побуту «Світлиця»

    “Світлиця” - етнографічний музей українського побуту. Він був створений у 1996 році. У створенні активну участь приймали не тільки працівники школи – садка, але й батьки. Це діючий музей, в якому проводяться: тематичні заняття, розваги, народні свята, літературні зустрічі, екскурсії.

    museim svitlytsya
    museim svitlytsya1
    museim svitlytsya2
    museim svitlytsya3
    museim svitlytsya4
    museim svitlytsya5
    museim svitlytsya6
    museim svitlytsya7
    museim svitlytsya8
    museim svitlytsya9
    museim svitlytsya 1
    museim svitlytsya 2
    museim svitlytsya 3
    museim svitlytsya 4
    museim svitlytsya 5
    museim svitlytsya b
    museim svitlytsya b1
    museim svitlytsya b2
    museim svitlytsya b3
    museim svitlytsya b4
    museim svitlytsya b5
    museim svitlytsya b6
    museim svitlytsya b7
    museim svitlytsya b8
    museim svitlytsya c
    museim svitlytsya c1
    museim svitlytsya c2
    museim svitlytsya c3

    Етнографічний музей українського побуту створено у вигляді української хати: з піччю, зі солом'яним дахом, з люлькою, з образами та квітами – вишиванками на покривалах, скатертинах, рушниках; з предметами побутового вжитку - горнятами, дерев'яними ложками, діжками, скринями, глечиками, з безліччю давніх народних предметів, якими працювали прапрабабусі сучасних діточок.

    Знайомлячись з традиціями та обрядами українського народу, з предметами хатнього вжитку, вихованці «Кияночки» мають можливість не тільки доторкнутись і потримати кожну річ, але й практично використовують їх на своїх заняттях. Можна покласти ляльку в колисочку і поколисати, справжнім рогачем поставити в піч горщика, попрасувати рубелем та качалкою рушник, приміряти чоботи та жупан, покрутити старовинну прялку. Також люблять діти виготовляти своїми руками народні іграшки, ліпити з глини український посуд, вишивати серветки, розписувати писанки тощо.

    Виховуючись і навчаючись на такому цікавому, багатому матеріалі діти стають справжніми патріотами, які люблять, шанують і примножують славу та велич рідного міста, України. Ми впевнені, що вихованці «Кияночки» виростуть справжніми українцями, які завжди є мудрими, гостинними, добрими, щирими.

  • «Музей історії міста Києва та його філіал «Кімната городянина 50-60-их років».

    Музей історії рідного міста Києва створювався за участю спеціалістів – працівників Державного музею історії України. Експозиції музею дають можливість зрозуміти і відчути нерозривний взаємозв’язок минулого, сучасного і майбутнього Києва. Вдалим рішенням ознайомлення з різними архітектурними стилями міста є діорама.

    museim kyiv
    museim kyiv1
    museim kyiv2
    museim kyiv3
    museim kyiv4
    museim kyiv5
    museim kyiv6
    museim kyiv7
    museim kyiv8

    При музеї відкрито філіал – «Кімнату городянина 50-60-их років», який відображає побут київської сім'ї того часу. Діти знайомляться з речами, які оточували киян у 50-60-ті роки: зошит першокласниці 1962 року, дерев'яні ручки з пір’ям, парфуми, радіоприймач та іншими речами.

    museim citizen
    museim citizen1
    museim citizen2
    museim citizen3
    museim citizen4

    Мета діяльності музею полягає у залученні дітей до вивчення та збереження історико-культурної спадщини свого міста, усвідомленню своєї належності до українського суспільства, вихованню у дітей високої художньо-естетичної культури.

  • В 2007 році в закладі був створений «Музей Аптека».

    apteka
    apteka1
    apteka2
    apteka3

    Експозиція музею-аптеки розповідає про історію медицини та аптечної справи.

    Музей знайомить з медициною античних часів, давнього Києва та козацької доби, з професійною діяльністю та досягненнями видатних медиків М.І.Пирогова, Ф.Г.Яновського, родиною лікарів Березанцевих, з історією виникнення перших аптек, Міжнародного комітету Червоного Хреста.

Експериментальна діяльність

Важливим напрямком в роботі закладу є експериментальна діяльність.

З 2012 року НВК «Кияночка» співпрацює з ТОВ «Лего Україна» в проведені експерименту LEGO Eduсation. Яскраві набори конструктора – це той практичний інструмент для навчання, що сприяє розвитку пам`яті і творчого мислення. Систематичні заняття з конструктором сприяють підвищенню рівня сформованості сенсорних еталонів, досягненню високих результатів у розвитку дрібної моторики рук, активізації конструктивної.

lego1
lego2
lego3

Інтерактивні дошки – хто вони?

Все частіше в навчальних закладах можна почути термін «Інтерактивна дошка» і навіть «Мультимедійна дошка», дедалі більше учнів та викладачів зі щирим захопленням оглядають це «чудо техніки».

В умовах відсутності понятійного апарату й визнаної термінології в галузі інформатизації освіти, термін «Інтерактивна дошка» хоча і є очевидно некоректним, але покликаний відобразити суб'єктивні відчуття користувача від інформації, яка «ожила» під пальцями, що торкаються поверхні дошки. При цьому інтерактивна дошка у більшості випадків при поверховому ознайомленні з нею сприймається як деякий самодостатній пристрій, який з якоїсь причини підключений до комп'ютера й інколи — до мультимедійного проектора.

Інтерактивна дошка являє собою периферійний пристрій комп'ютера і виконує роль додаткового комп’ютерного монітора. Інтерактивна дошка відрізняється від звичайного монітора поверхнею, яка чутлива до дотику та має великі розміри — для зручності в роботі з аудиторією.

Подібно до звичайного комп’ютерного монітора управління прикладними програмами комп'ютера здійснюється або курсором мишки, або з екранної клавіатури, що виведена на поверхню дошки. Роль курсору мишки на цьому вторинному моніторі з сенсорною поверхнею виконує будь-який твердий предмет, зокрема палець, фломастер або указка.

Дошки відрізняються ціною, габаритами, вагою, матеріалами виготовлення та технологією, яка використовується для зчитування координат курсору мишки із сенсорної поверхні дошки. Інтерактивна дошка створена для використання у комплекті з комп'ютером і мультимедійним проектором і складає програмно-технічний або програмно-технологічний навчальні комплекси. Подібні комплекси з 2000 року стали базовим інструментом ІКТ в системах освіти 150 країн світу, зокрема в США та країнах-учасницях Болонської угоди.

Дотик, що навчає...

Багаточисельні дослідження та поява великої кількості пристроїв, як особистого так і загального використання, підтверджують стрімкий розвиток дотикової (Touch) технології. Зараз, це самий простий та інтуїтивно зрозумілий спосіб інтерактивного керування інформацією. На такому принципі побудована і дотикова технологія інтерактивних дошок SMART Board, які вже протягом 20 років позитивно впливають на якість та розвиток освіти майже в усіх країнах світу. Поєднуючи дотикову технологію з сучасною педагогікою, SMART Technologies Inc. створив унікальний інструмент аудиторної роботи для викладача та учнів.

Дотик – це один з найпотужніших каналів сприйняття інформації. Тільки завдяки інтерактивним дошкам SMART Board, сучасна педагогіка почала активно впроваджувати дотикові технології в навчальний процес. Таким чином, до візуального та аудіального каналів вчитель додав кінестетичний канал, який суттєво покращив якість сприйняття інформації, запам’ятовування, та зацікавленість дітей на уроці, в першу чергу у дітей-кінестетів. Мільйони вчителів всього світу зрозуміли, що об’єднання цих трьох каналів сприйняття інформації під час уроку прискорює засвоєння більшої кількості інформації за той самий час.

Дотикові технології в інтерактивних дошках SMART Board розвивалися з року в рік. Тому, щоб почати працювати з інтерактивним контентом, вони не потребують додаткових знань, достатньо доторкнутися до дошки пальцем, що сприймається дошкою, як клік лівої клавіші «миші». Вам не потрібні жодні додаткові пристрої. Досконалість дотикової технології SMART посилюється ще унікальною функцією розпізнавання дотику. Тепер дошка сама знає, як реагувати на ваші дотики.

Палець «мишка», маркерписьмо, долоня або кулакстирачка.