Вся методична робота Навчально-виховного комплексу з поглибленим вивченням англійської мови «Кияночка» спрямована на:
- використання ефективних методів виховання і навчання;
- уміння вчитися, мислити і творити нові ідеї;
- навчання через діяльність;
- сучасним дітям – сучасна освіта;
- інтерактивні форми роботи з дітьми;
- особистісно-зорієнтований підхід;
- формування людських якостей і розкриття потенціалу дитини;
- пошук нових моделей співпраці в рамках побудови нерозривного мосту «заклад-діти-батьки»;
- активізацію творчого потенціалу педагогів та забезпечення зростання їх професійної майстерності;
- популяризацію досвіду закладу;
- побудову зв’язків з громадськими організаціями з метою їх залучення до навчально-виховного процесу;
- співпрацю з навчальними закладами України та країнами зарубіжжя.
Форми і методи роботи з дітьми:
- використання інноваційних та інформаційних технологій;
- використання методик: ТРВЗ, Глена Домана, Зайцева, ейдетики, розвиваючого навчання;
- використання сучасного дидактичного матеріалу: блоки Дьєнеша, палички Кюізенера, коректурні таблиці Н.Гавриш тощо.
-
Вся методична робота дошкільного сектору направлена на: збереження та зміцнення здоров’я дітей, моральний і духовний розвиток маленької людини, розвиток особистості в гармонії з навколишнім середовищем та природою.
В роботі з дошкільнятами вихователі використовують цікаві і сучасні форми роботи, а саме: методики: ТРВЗ, Глена Домана, Монтесорі, Зайцева, ейдетики, яскравий пізнавальний дидактичний матеріал: блоки Дьєнеша, палички Кюізенера, коректурні таблиці Н.Гавриш тощо.
Інтерактивні форми роботи з дітьми та особистісно-зорієнтований підхід дає можливість дітям всебічно розвиватися та отримувати емоційне задоволення від кожного виду діяльності. Маленькі вихованці «Кияночки» ростуть справжніми дослідниками.
-
Структура 2019-2020 н.р.
Перший семестр
з 02 вересня по 24 грудня 2019 р.
осінні канікули
з 28 жовтня по 03 листопада 2019 р.зимові канікули
з 25 грудня 2019р. по 12 січня 2020 р.Другий семестр
з 13 січня по 29 травня 2020 р.
весняні канікули
з 23 березня по 29 березня 2020 р.
Останній дзвоник - 29 травня 2020р.
РЕЖИМ ДНЯ ШКОЛЯРІВ
ПЕРША ПОЛОВИНА ДНЯ № 1 КЛАСИ 2-3-4 КЛАСИ 1 Прийом дітей, ранкова гімнастика, підготовка до уроків 08:00-08:30 08:00-08:30 2 Сніданок 09:10-09:25 09:15-09:25 3 Уроки 08:30-12:00 (12:45) 08:30-13:05 (13:55) 4 Прогулянка 12:10-13:00 - 5 Обід 13:15-13:30 13:15-13:30
14:00-14:15ДРУГА ПОЛОВИНА ДНЯ 6 Прогулянка 13:30-14:15 13:30-14:15 7 Індивідуальна робота з учнями, самопідготовка 14:15-15:15 14:15-15:15 8 Гурткова робота 15:15-18:30 15:15-18:30 9 Підвечірок 16:45-17:00 16:45-17:00 10 Прогулянка, рухливі ігри, повернення дітей додому 18:30-19:00 18:30-19:00 (20:00) Школа працює за п’ятиденним режимом роботи.
1 класи – тривалість уроку 35 хвилин, перерви - 20 хвилин.
2-4 класи – тривалість уроку 40 хвилин, перерви:- після першого та четвертого - по 15 хвилин;
- після другого і третього - по 20 хвилин.
Щоденна ранкова зарядка - 8:15 - 8:25
Щочетверга година спілкування - 13:00 -13:20Година психолога – один раз на місяць в кожному класі (за окремим графіком).
-
Школа – це простір життя дитини; тут вона не готується до життя, а повноцінно живе. Система виховної роботи у «Кияночці» розроблена відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту», Конвенції ООН про права дитини, статуту Навчально-виховного комплексу з поглибленим вивченням англійської мови «Кияночка» Шевченківського району міста Києва.
Виховна робота у «Кияночці» є невід’ємною складовою навчально-виховного процесу в цілому і ґрунтується на принципах гуманізму, демократизму, єдності сім’ї та школи, спадкоємності поколінь, що забезпечує здійснення національного виховання, спонукає до утвердження педагогіки особистості, сприяє формуванню в учнів навичок самоосвіти, самоаналізу, допомагає учням розвивати індивідуальні здібності, творчі задатки, самовизначитись та самореалізуватись. Червоною ниткою через усю роботу закладу проходить тісний взаємозв’язок вчитель – учень – батьки.
Педагоги «Кияночки» впевнені: «Лише цілковита довіра та підтримка між вчителем та батьками учнів та вихованців дозволять виховати справжню особистість, яка має власну думку, вміє поважати думку інших, прагне до самовдосконалення, вміє здобувати нові знання, впевнено крокує по життю і не боїться помилок, адже знає: помилка – це лише ще один урок на шляху до успіху».
-
Мета: Формування конструктивних форм поведінки та основ комунікації, які сприятимуть профілактиці шкільного насильства.
Ознайомити дітей з різними позиціями партнерів у спілкуванні; вдосконалювати навички конструктивного спілкування і взаємодії; розвивати емпатію, здатність розуміти і брати до уваги почуття та емоції оточуючих. Сформулювати правила поведінки у конфліктній ситуації, навчити дітей вирішувати конфлікти. Розкрити риси, важливі для ефективного міжособистісного спілкування.