Шпирко Наталія Василівна
«Завжди пізнавати світ і себе, навчати цьому інших»
Вітає Вас вчитель початкових класів Навчально-виховного комплексу «Кияночка» Шевченківського району міста Києва.
Освіта: вища
Навчальний заклад: 1999 рік – Тернопільський державний педагогічний університет ім. Володимира Гнатюка;
Педагогічний стаж: 21 років.
Портфоліо
«Щоб мати право навчати, треба постійно навчатись самому».
Час змінюється... У моїй професії в XXI столітті може змінитися багато чого. З’являються електронні журнали, інтерактивні дошки, електронними стають підручники. Але вчитель – це незмінно!
І задачі перед учителем залишаються важливі:
- дати глибокі та міцні знання;
- викликати цікавість до навчання;
- сприяти творчому розвитку кожного учня.
- Я торкаюсь до майбутнього! Я вчу!
Основними принципами у своїй роботі виділяю:
- різноманіття форм і методів;
- індивідуальний характер;
- науковість;
- диференційований підхід;
- доступність;
- наочність;
- систематичність і єдність вимог.
Напрямки моєї роботи:
- створювати умови для всебічного розвитку дитини;
- впроваджувати інноваційні методи навчання та виховання;
- здійснювати диференційоване навчання;
- сприяти розвитку та реалізації творчого потенціалу учнів.
Нестандартні уроки, які я практикую:
- урок-гра;
- урок-подорож;
- бінарні уроки;
- урок-свято;
- урок-казка.
Науково-методична тема: «Удосконалення навичок читання у молодших школярів».
На мою думку, вміння читати – це:
«Читання – це особливе віконце, через яке діти бачать світ і самих себе»- Василь Сухомлинський.
На мою думку, вміння читати – це:
- найважливіша інформаційна технологія;
- найважливіше комунікативне вміння.
Щоб успішно розвивати та удосконалювати навичку читання у сучасних школярів, я використовую не поодинокі методи і прийоми, а цілу систему вправ:
- розвиток мовленнєвого апарату;
- розвиток чіткої мови;
- розвиток периферійного зору;
- розвиток уважності;
- формування швидкої реакції на слово;
- розвиток оперативної пам’яті.