І знову проект «Плекаймо найцінніше»

Нагадаємо: в нашій «Кияночці» вже не один рік запроваджено проект «Плекаймо найцінніше»: практичні семінари для педагогів і для батьків на різні цікаві і корисні теми. Так останні два семінари для педагогів провела психолог Ольга Смірнова (її багато з вас знають, як чарівницю клубу «ЯНОЧКА»), вона зачарувала нас на хороший відпочинок, а потім і на роботу. Обидва семінари можна об’єднати слоганом: Ми будуємо мости, а не стіни, бо ми – педагоги!

 

Завершили попередній навчальний рік: Семінар «Теорія поколінь» - ознайомилися з шістьма типами поколінь, від 1900 і до тепер - поміркували, що впливає на цінності кожного покоління - приміряли «на себе»: якими були мої дідусь і бабуся, а мої батьки, які ми самі, а наші діти, якими є наші учні і їхні батьки. Тема виявилася дуже цікавою і корисною, адже допомагає нам з розумінням ставитися до факту, що всі ми різні з багатьох різних причин, а ще й тому, що ми всі з різних поколінь! Якщо ми про це знаємо і це цінуємо – в нашій несхожості і є наша сила!

Почали новий навчальний рік: Семінар-практикум за мотивами тренінга психолога Світлани Ройз «Шкільне дитинознавство» (який наша Ольга відвідала 29 серпня) Зовнішня реальність далеко не завжди комфортна і спокійна. Однак для здоров’я, роботи і навчання нам всім слід навчитися вміти дослухатися до свого внутрішнього «Я», вміти знімати психічну напругу. Дітям, особливо в адаптаційному періоді, це вкрай важливо. Адже навчання і розвиток загалом відбувається виключно з точки спокою. Гімнастика мозку не менш важлива, ніж гімнастика тіла. Тільки ми знаємо про неї дуже мало. Однак з кожним роком тема ця стає все більш актуальною: темп життя зростає, психічне навантаження на людей підвищується, діти отримують все менше якісної уваги в своїх родинах, фізіологічні вагітності і пологи трапляються все рідше. Як результат: діти – не прості, діти – складні, дітям непросто і складно вчитися, а педагогам все важче не те, що навчити дітей, а просто спілкуватися з ними. Тому психолог розказала і показала ігри і вправи, за допомогою яких вихователі і вчителі можуть зарадити дитині і собі.

До речі, зазначимо, що як раз з метою синхронізації роботи правої і лівої півкулі мозку так багато змін відбувається в освітніх програмах: ми, педагоги, прийшли до розуміння того, що найбільш ефективне навчання відбувається в інтегрованому стані: образне сприйняття правої півкулі плюс аналітичне – лівої. Проста порада: малюємо «ліниві вісімки» або всім відомий знак безкінечності. А ще ми тепер вміємо робити «Крюки Кука» для зняття стресу і гармонізації себе. Шукайте в інтернеті і навчіться також!!! Педагоги отримали й домашнє завдання: подивитися надихаючі фільми з теми, прочитати книгу по освітній кінестетиці та спробувати малювати обома руками.

1
2
3
4

Додати коментар

Захисний код
Оновити