Німецька мова

Викладання німецької мови дозволяє сформувати в учнів задатки фонетичних, лексичних, граматичних, орфографічних навичок і вміння аудіювати, розмовляти, читати та писати відповідно до вимог програми з німецької мови для загальноосвітніх початкових закладів Міністерства освіти і науки України. Цікаві ігри, змагання, пісні, римівки, віршики, сучасний правопис німецької мови, наочність, різноманітні форми роботи, хорові вправи, робота в парах і у групах — дають змогу урізноманітнити навчальну діяльність учителя на уроках.

deutsch
deutsch1

Використання найсучасніших технологій, як SMART Board, дозволяє глибше засвоїти матеріал. Інтерактивна робота з проекційним зображенням відбувається так само, як ви працюєте мишею на екрані дисплея. Діти від цього в захваті!

Українознавство

Національно-етнографічний гурток «Українознавство»

Головними завданнями гуртка є знайомство дітей з історією України, рідного краю, міста, побутом українського народу. При сьогоднішньому поверненні нас до українського коріння, при нинішній повсякденній духовній спразі саме «Українознавство» є невичерпною скарбницею поетичною краси та мудрості українського народу – його звичаїв, обрядів, історії.

Казаченко Ніна Миколаївна – керівник гуртка «Народознавство» для дітей дошкільного віку – спрямовує свою роботу на виховання у дітей любові до рідного краю, землі своїх предків, рідної мови, почуття гордості за свій народ.

Гаффарова Тетяна Володимирівна – керівник гуртка «Києвознавство» для дітей молодшого шкільного віку формує ціннісне відношення до культурної спадщини та прищеплення смаку до спілкування з музейними цінностями; розвиває можливості відчувати музейну інформацію, розуміти мову музейної експозиції.

З дітьми дошкільного віку заняття проводяться в ігровій формі, а зі школярами – у вигляді діалогу, дискусії. Учні 3-4 класів вже самостійно проводять екскурсії у музеях закладу для молодших вихованців та гостей «Кияночки».

Інтелектуальна скарбничка

Гурток «Інтелектуальна скарбничка» сприяє формуванню логіко – математичної компетентності дітей, формує і розвиває у них уміння здійснювати і математичні, і логічні операції. Викладач на заняттях вводить дітей в світ логіко – математичних уявлень з допомогою спеціальної серії навчаючих логіко – математичних ігор. В цих іграх моделюються такі логічні і математичні конструкції, розв’язуються такі задачі, які сприяють прискоренню формування і розвитку у дітей простих логічних структур мислення і математичних уявлень. Проводячи заняття, викладач формує у дітей основне уміння, необхідне для вирішення логічних завдань, - це уміння виявляти в об'єктах різноманітні властивості, називати їх, адекватно означати словом їх відсутність, абстрагувати і утримувати в пам'яті одну, одночасно дві або три властивості, узагальнювати об'єкти по одному, двом або трьом, властивостям з урахуванням наявності або відсутності кожного.

intellect scarb
intellect scarb2
intellect scarb3
intellect scarb4
intellect scarb5
intellect scarb6
intellect scarb7
intellect scarb8

Палітра почуттів

Гурток «Палітра почуттів»

Почуття - це своєрідно виражене пережите людиною ставлення до навколишньої дійсності. Емоції відіграють важливу роль у житті дітей. Не кожен дорослий чоловік здатний розібратися у всій гамі своїх переживань. А для дитини це завдання стає ще більш важким.

Діти не завжди розуміють свої навіть прості емоції, тим більше їм важко усвідомити ті різноманітні переживання, які виникають у міру розширення їх зв'язку з зовнішнім світом.

Заняття, які проводить з дітьми психолог, допомагають дошкільнятам регулювати свою поведінку під впливом емоцій, знаходити оптимальний вихід із конфліктних ситуацій, отримувати задоволення від спілкування з ровесниками та дорослими, завдяки чому підвищується віра дитини у свої сили, збагачується її емоційний світ. Дитина починає усвідомлювати своє «Я», свою активність, діяльність, починає об'єктивно себе оцінювати. Утворюється супідрядність мотивів: можливість підпорядкувати свої безпосередні спонукання усвідомленим цілям. Малюк навчається в певних межах керувати своєю поведінкою і діяльністю, передбачити її результат і контролювати виконання.

Творча майстерня

Гурток «Творча майстерня»

Гурток «Творча майстерня» формує у дітей творчі здібності, спостережливість, естетичне сприйняття, художній смак, надає можливість доступними засобами висловити емоційний стан дитини, її ставлення до навколишнього світу, вміння самостійно створювати прекрасне, а також бачити його у творах мистецтва.

Творчість в образотворчій діяльності дошкільника – це здатність знаходити ідеї в складних, незвичних ситуаціях, нестандартно бачити й використовувати реальні предмети; здатність змінювати форму об’єкта, щоб він виступав у новій якості; здатність оригінально використовувати й поєднувати різні засоби художньої виразності з елементами інтеграції видів образотворчої діяльності, - результатом чого є власний художній твір.