Німецька мова

Викладання німецької мови дозволяє сформувати в учнів задатки фонетичних, лексичних, граматичних, орфографічних навичок і вміння аудіювати, розмовляти, читати та писати відповідно до вимог програми з німецької мови для загальноосвітніх початкових закладів Міністерства освіти і науки України. Цікаві ігри, змагання, пісні, римівки, віршики, сучасний правопис німецької мови, наочність, різноманітні форми роботи, хорові вправи, робота в парах і у групах — дають змогу урізноманітнити навчальну діяльність учителя на уроках.

deutsch
deutsch1

Використання найсучасніших технологій, як SMART Board, дозволяє глибше засвоїти матеріал. Інтерактивна робота з проекційним зображенням відбувається так само, як ви працюєте мишею на екрані дисплея. Діти від цього в захваті!

Українознавство

Національно-етнографічний гурток «Українознавство»

Головними завданнями гуртка є знайомство дітей з історією України, рідного краю, міста, побутом українського народу. При сьогоднішньому поверненні нас до українського коріння, при нинішній повсякденній духовній спразі саме «Українознавство» є невичерпною скарбницею поетичною краси та мудрості українського народу – його звичаїв, обрядів, історії.

Казаченко Ніна Миколаївна – керівник гуртка «Народознавство» для дітей дошкільного віку – спрямовує свою роботу на виховання у дітей любові до рідного краю, землі своїх предків, рідної мови, почуття гордості за свій народ.

Гаффарова Тетяна Володимирівна – керівник гуртка «Києвознавство» для дітей молодшого шкільного віку формує ціннісне відношення до культурної спадщини та прищеплення смаку до спілкування з музейними цінностями; розвиває можливості відчувати музейну інформацію, розуміти мову музейної експозиції.

З дітьми дошкільного віку заняття проводяться в ігровій формі, а зі школярами – у вигляді діалогу, дискусії. Учні 3-4 класів вже самостійно проводять екскурсії у музеях закладу для молодших вихованців та гостей «Кияночки».

Джерельце

Хореографічний гурток «Джерельце».

Хореографічні заняття розкривають приховані таланти дітей, впливають на розкриття дитини як особистості та індивідуальності, стимулюють дитину бути зібраною, підтягнутою, стрункою, виховують вміння витончено і граціозно рухатися, формують шляхетну поведінку.

Найуспішнішим періодом для розвитку у дитини ритміки і пластики є вік від чотирьох до шести років, але й малюки 3-х років охоче повторюють нескладні рухи і з захопленням танцюють під музику. Учні початкової школи показують вже високий рівень танцювальної майстерності.

Керівник гуртка - Шуст Ганна Михайлівна – досвідчений і творчий хореограф.

Програма для занять з хореографії розроблена кафедрою дошкільної педагогіки і психології Київським міжрегіональним інститутом вдосконалення вчителів імені Б. Грінченка з урахування вікових особливостей дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

djerelce
djerelce1
djerelce2

Інтелектуальна скарбничка

Гурток «Інтелектуальна скарбничка» сприяє формуванню логіко – математичної компетентності дітей, формує і розвиває у них уміння здійснювати і математичні, і логічні операції. Викладач на заняттях вводить дітей в світ логіко – математичних уявлень з допомогою спеціальної серії навчаючих логіко – математичних ігор. В цих іграх моделюються такі логічні і математичні конструкції, розв’язуються такі задачі, які сприяють прискоренню формування і розвитку у дітей простих логічних структур мислення і математичних уявлень. Проводячи заняття, викладач формує у дітей основне уміння, необхідне для вирішення логічних завдань, - це уміння виявляти в об'єктах різноманітні властивості, називати їх, адекватно означати словом їх відсутність, абстрагувати і утримувати в пам'яті одну, одночасно дві або три властивості, узагальнювати об'єкти по одному, двом або трьом, властивостям з урахуванням наявності або відсутності кожного.

intellect scarb
intellect scarb2
intellect scarb3
intellect scarb4
intellect scarb5
intellect scarb6
intellect scarb7
intellect scarb8

Палітра почуттів

Гурток «Палітра почуттів»

Почуття - це своєрідно виражене пережите людиною ставлення до навколишньої дійсності. Емоції відіграють важливу роль у житті дітей. Не кожен дорослий чоловік здатний розібратися у всій гамі своїх переживань. А для дитини це завдання стає ще більш важким.

Діти не завжди розуміють свої навіть прості емоції, тим більше їм важко усвідомити ті різноманітні переживання, які виникають у міру розширення їх зв'язку з зовнішнім світом.

Заняття, які проводить з дітьми психолог, допомагають дошкільнятам регулювати свою поведінку під впливом емоцій, знаходити оптимальний вихід із конфліктних ситуацій, отримувати задоволення від спілкування з ровесниками та дорослими, завдяки чому підвищується віра дитини у свої сили, збагачується її емоційний світ. Дитина починає усвідомлювати своє «Я», свою активність, діяльність, починає об'єктивно себе оцінювати. Утворюється супідрядність мотивів: можливість підпорядкувати свої безпосередні спонукання усвідомленим цілям. Малюк навчається в певних межах керувати своєю поведінкою і діяльністю, передбачити її результат і контролювати виконання.

  • 1
  • 2