Структура 2019-2020 н.р.
Перший семестр
з 02 вересня по 24 грудня 2019 р.
осінні канікули
з 28 жовтня по 03 листопада 2019 р.
зимові канікули
з 25 грудня 2019р. по 12 січня 2020 р.
Другий семестр
з 13 січня по 29 травня 2020 р.
весняні канікули
з 23 березня по 29 березня 2020 р.
Останній дзвоник - 29 травня 2020р.
РЕЖИМ ДНЯ ШКОЛЯРІВ
Школа працює за п’ятиденним режимом роботи.
1 класи – тривалість уроку 35 хвилин, перерви - 20 хвилин.
2-4 класи – тривалість уроку 40 хвилин, перерви:
- після першого та четвертого - по 15 хвилин;
- після другого і третього - по 20 хвилин.
Щоденна ранкова зарядка - 8:15 - 8:25
Щочетверга година спілкування - 13:00 -13:20
Година психолога – один раз на місяць в кожному класі (за окремим графіком).
Розклад уроків
Школа – це простір життя дитини; тут вона не готується до життя, а повноцінно живе. Система виховної роботи у «Кияночці» розроблена відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту», Конвенції ООН про права дитини, статуту Навчально-виховного комплексу з поглибленим вивченням англійської мови «Кияночка» Шевченківського району міста Києва.
Виховна робота у «Кияночці» є невід’ємною складовою навчально-виховного процесу в цілому і ґрунтується на принципах гуманізму, демократизму, єдності сім’ї та школи, спадкоємності поколінь, що забезпечує здійснення національного виховання, спонукає до утвердження педагогіки особистості, сприяє формуванню в учнів навичок самоосвіти, самоаналізу, допомагає учням розвивати індивідуальні здібності, творчі задатки, самовизначитись та самореалізуватись. Червоною ниткою через усю роботу закладу проходить тісний взаємозв’язок вчитель – учень – батьки.
Педагоги «Кияночки» впевнені: «Лише цілковита довіра та підтримка між вчителем та батьками учнів та вихованців дозволять виховати справжню особистість, яка має власну думку, вміє поважати думку інших, прагне до самовдосконалення, вміє здобувати нові знання, впевнено крокує по життю і не боїться помилок, адже знає: помилка – це лише ще один урок на шляху до успіху».
Мета: Формування конструктивних форм поведінки та основ комунікації, які сприятимуть профілактиці шкільного насильства.
Ознайомити дітей з різними позиціями партнерів у спілкуванні; вдосконалювати навички конструктивного спілкування і взаємодії; розвивати емпатію, здатність розуміти і брати до уваги почуття та емоції оточуючих. Сформулювати правила поведінки у конфліктній ситуації, навчити дітей вирішувати конфлікти. Розкрити риси, важливі для ефективного міжособистісного спілкування.