Дошкільна освіта

Вся методична робота дошкільного сектору направлена на: збереження та зміцнення здоров’я дітей, моральний і духовний розвиток маленької людини, розвиток особистості в гармонії з навколишнім середовищем та природою.

В роботі з дошкільнятами вихователі використовують цікаві і сучасні форми роботи, а саме: методики: ТРВЗ, Глена Домана, Монтесорі, Зайцева, ейдетики, яскравий пізнавальний дидактичний матеріал: блоки Дьєнеша, палички Кюізенера, коректурні таблиці Н.Гавриш тощо.

doshkilniky work
doshkilniky work1
doshkilniky work2
doshkilniky work3

Інтерактивні форми роботи з дітьми та особистісно-зорієнтований підхід дає можливість дітям всебічно розвиватися та отримувати емоційне задоволення від кожного виду діяльності. Маленькі вихованці «Кияночки» ростуть справжніми дослідниками.

Початкова школа

Структура  2019-2020 н.р.

Перший семестр

з 02 вересня по 24 грудня 2019 р.

осінні канікули
з 28 жовтня по 03 листопада 2019 р.

зимові канікули
з 25 грудня 2019р. по 12 січня 2020 р.

 

Другий семестр

з 13 січня по 29 травня 2020 р.

весняні канікули

з 23 березня по 29 березня 2020 р.

Останній дзвоник - 29 травня 2020р.

 РЕЖИМ ДНЯ ШКОЛЯРІВ

ПЕРША ПОЛОВИНА ДНЯ
1 КЛАСИ2-3-4 КЛАСИ
1Прийом дітей, ранкова гімнастика, підготовка до уроків08:00-08:3008:00-08:30
2Сніданок09:10-09:2509:15-09:25
3Уроки08:30-12:00 (12:45)08:30-13:05 (13:55)
4Прогулянка12:10-13:00-
5Обід13:15-13:3013:15-13:30
14:00-14:15
ДРУГА ПОЛОВИНА ДНЯ
6Прогулянка13:30-14:1513:30-14:15
7Індивідуальна робота з учнями, самопідготовка14:15-15:1514:15-15:15
8Гурткова робота15:15-18:3015:15-18:30
9Підвечірок16:45-17:0016:45-17:00
10Прогулянка, рухливі ігри, повернення дітей додому18:30-19:0018:30-19:00 (20:00)

Школа працює за п’ятиденним режимом роботи.

1 класи – тривалість уроку 35 хвилин, перерви - 20 хвилин.
2-4 класи – тривалість уроку 40 хвилин, перерви:

  • після першого та четвертого - по 15 хвилин;
  • після другого і третього - по 20 хвилин.

Щоденна ранкова зарядка -  8:15 - 8:25
Щочетверга година спілкування - 13:00 -13:20

Година психолога – один раз на місяць в кожному класі (за окремим графіком).

 

Розклад уроків

Розклад дзвоників

Виховна діяльність

Школа – це простір життя дитини; тут вона не готується до життя, а повноцінно живе. Система виховної роботи у «Кияночці» розроблена відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту», Конвенції ООН про права дитини, статуту Навчально-виховного комплексу з поглибленим вивченням англійської мови «Кияночка» Шевченківського району міста Києва.

Виховна робота у «Кияночці» є невід’ємною складовою навчально-виховного процесу в цілому і ґрунтується на принципах гуманізму, демократизму, єдності сім’ї та школи, спадкоємності поколінь, що забезпечує здійснення національного виховання, спонукає до утвердження педагогіки особистості, сприяє формуванню в учнів навичок самоосвіти, самоаналізу, допомагає учням розвивати індивідуальні здібності, творчі задатки, самовизначитись та самореалізуватись. Червоною ниткою через усю роботу закладу проходить тісний взаємозв’язок вчитель – учень – батьки.

1september
1september1
1september2
autumn holiday
blagod yarmarok
blagod yarmarok1
blagod yarmarok2
blagod yarmarok4
blagod yarmarok5
last call
last call2
malanka
malanka1
malanka2
malanka3
malanka4
maslyana
maslyana1
maslyana2
maslyana3
museum quest
museum quest1
newyear
sobornosti day
sports competitions
sports competitions1
velykden
vesela nauka

Педагоги «Кияночки» впевнені: «Лише цілковита довіра та підтримка між вчителем та батьками учнів та вихованців дозволять виховати справжню особистість, яка має власну думку, вміє поважати думку інших, прагне до самовдосконалення, вміє здобувати нові знання, впевнено крокує по життю і не боїться помилок, адже знає: помилка – це лише ще один урок на шляху до успіху».

Психологічна служба

Мета: Формування конструктивних форм поведінки та основ комунікації, які сприятимуть профілактиці шкільного насильства.

Ознайомити дітей з різними позиціями партнерів у спілкуванні; вдосконалювати навички конструктивного спілкування і взаємодії; розвивати емпатію, здатність розуміти і брати до уваги почуття та емоції оточуючих. Сформулювати правила поведінки у конфліктній ситуації, навчити дітей вирішувати конфлікти. Розкрити риси, важливі для ефективного міжособистісного спілкування.