“Єдина школа”. Електронний журнал та щоденник.

Це інформаційно-комунікаційна автоматизована система, призначена для закладів освіти, учнів та їх батьків, а також для органів управління освіти.

Переваги електронного щоденника:

  • постійний доступ батьків до навчального процесу дитини, моніторинг відвідуваності навчальних закладів, контроль рівня знань.
  • Розсилання push-повідомлень у визначених випадках, неспроможність втручання третіх осіб у систему.
  • Інтерактивний зв`язок батьків з кожним вчителем через наявну в системі електронну пошту.

Як завантажити та створити ЩОДЕННИК.
Алгоритм створення ЩОДЕННИКА учня.

Більш детальну інформацію можна отримати на офіційному сайті: https://eschool-ua.com/

Гурткова робота

 

Зимовий сад

Зимовий сад – це оазис «Кияночки», в якому діти спілкуються з живою природою, спостерігають, доглядають за тваринами та рослинами.

В Зимовому саду проходять заняття та уроки природничого, образотворчого та мовленнєвого напрямку. Вихователі та вчителі організовують з дітьми пошуково-дослідницьку діяльність.

tree10 1
tree10 2
tree10 3
tree10 4
tree10 5
tree2 1
tree2 2
tree4
tree5
tree6
tree7
tree9
tree9 1
tree9 2
tree9 3
zimniy sad
zimniy sad1
zimniy sad10
zimniy sad11
zimniy sad14
zimniy sad15
zimniy sad16
zimniy sad17
zimniy sad18
zimniy sad19
zimniy sad2
zimniy sad21
zimniy sad22
zimniy sad23
zimniy sad24
zimniy sad25
zimniy sad26
zimniy sad26 1
zimniy sad26 2
zimniy sad27
zimniy sad28
zimniy sad29
zimniy sad29 1
zimniy sad29 2
zimniy sad3
zimniy sad31
zimniy sad32
zimniy sad33
zimniy sad34
zimniy sad35
zimniy sad36
zimniy sad37
zimniy sad38
zimniy sad38 1
zimniy sad39
zimniy sad4
zimniy sad40
zimniy sad41
zimniy sad42
zimniy sad43
zimniy sad44
zimniy sad44 1
zimniy sad45
zimniy sad45 1
zimniy sad46
zimniy sad46 1
zimniy sad47
zimniy sad48
zimniy sad49
zimniy sad5
zimniy sad6
zimniy sad7

Музеї «КИЯНОЧКА»

  • Етнографічний музей українського побуту «Світлиця»

    “Світлиця” - етнографічний музей українського побуту. Він був створений у 1996 році. У створенні активну участь приймали не тільки працівники школи – садка, але й батьки. Це діючий музей, в якому проводяться: тематичні заняття, розваги, народні свята, літературні зустрічі, екскурсії.

    museim svitlytsya
    museim svitlytsya1
    museim svitlytsya2
    museim svitlytsya3
    museim svitlytsya4
    museim svitlytsya5
    museim svitlytsya6
    museim svitlytsya7
    museim svitlytsya8
    museim svitlytsya9
    museim svitlytsya 1
    museim svitlytsya 2
    museim svitlytsya 3
    museim svitlytsya 4
    museim svitlytsya 5
    museim svitlytsya b
    museim svitlytsya b1
    museim svitlytsya b2
    museim svitlytsya b3
    museim svitlytsya b4
    museim svitlytsya b5
    museim svitlytsya b6
    museim svitlytsya b7
    museim svitlytsya b8
    museim svitlytsya c
    museim svitlytsya c1
    museim svitlytsya c2
    museim svitlytsya c3

    Етнографічний музей українського побуту створено у вигляді української хати: з піччю, зі солом'яним дахом, з люлькою, з образами та квітами – вишиванками на покривалах, скатертинах, рушниках; з предметами побутового вжитку - горнятами, дерев'яними ложками, діжками, скринями, глечиками, з безліччю давніх народних предметів, якими працювали прапрабабусі сучасних діточок.

    Знайомлячись з традиціями та обрядами українського народу, з предметами хатнього вжитку, вихованці «Кияночки» мають можливість не тільки доторкнутись і потримати кожну річ, але й практично використовують їх на своїх заняттях. Можна покласти ляльку в колисочку і поколисати, справжнім рогачем поставити в піч горщика, попрасувати рубелем та качалкою рушник, приміряти чоботи та жупан, покрутити старовинну прялку. Також люблять діти виготовляти своїми руками народні іграшки, ліпити з глини український посуд, вишивати серветки, розписувати писанки тощо.

    Виховуючись і навчаючись на такому цікавому, багатому матеріалі діти стають справжніми патріотами, які люблять, шанують і примножують славу та велич рідного міста, України. Ми впевнені, що вихованці «Кияночки» виростуть справжніми українцями, які завжди є мудрими, гостинними, добрими, щирими.

  • «Музей історії міста Києва та його філіал «Кімната городянина 50-60-их років».

    Музей історії рідного міста Києва створювався за участю спеціалістів – працівників Державного музею історії України. Експозиції музею дають можливість зрозуміти і відчути нерозривний взаємозв’язок минулого, сучасного і майбутнього Києва. Вдалим рішенням ознайомлення з різними архітектурними стилями міста є діорама.

    museim kyiv
    museim kyiv1
    museim kyiv2
    museim kyiv3
    museim kyiv4
    museim kyiv5
    museim kyiv6
    museim kyiv7
    museim kyiv8

    При музеї відкрито філіал – «Кімнату городянина 50-60-их років», який відображає побут київської сім'ї того часу. Діти знайомляться з речами, які оточували киян у 50-60-ті роки: зошит першокласниці 1962 року, дерев'яні ручки з пір’ям, парфуми, радіоприймач та іншими речами.

    museim citizen
    museim citizen1
    museim citizen2
    museim citizen3
    museim citizen4

    Мета діяльності музею полягає у залученні дітей до вивчення та збереження історико-культурної спадщини свого міста, усвідомленню своєї належності до українського суспільства, вихованню у дітей високої художньо-естетичної культури.

  • В 2007 році в закладі був створений «Музей Аптека».

    apteka
    apteka1
    apteka2
    apteka3

    Експозиція музею-аптеки розповідає про історію медицини та аптечної справи.

    Музей знайомить з медициною античних часів, давнього Києва та козацької доби, з професійною діяльністю та досягненнями видатних медиків М.І.Пирогова, Ф.Г.Яновського, родиною лікарів Березанцевих, з історією виникнення перших аптек, Міжнародного комітету Червоного Хреста.

Експериментальна діяльність

Важливим напрямком в роботі закладу є експериментальна діяльність.

З 2012 року НВК «Кияночка» співпрацює з ТОВ «Лего Україна» в проведені експерименту LEGO Eduсation. Яскраві набори конструктора – це той практичний інструмент для навчання, що сприяє розвитку пам`яті і творчого мислення. Систематичні заняття з конструктором сприяють підвищенню рівня сформованості сенсорних еталонів, досягненню високих результатів у розвитку дрібної моторики рук, активізації конструктивної.

lego1
lego2
lego3

  • 1
  • 2